5 Şubat 2013 Salı

amerika4

slm hemen kaldığımız yerden devam edelim iki fahişe arkama geçip arka  deliğimi kurcalıyorlardı kafamı çevirdiğimde bir fahişe beni yalıyor diğeride  vibratörü kremliyordu sonra bir fahişe kalçalarımı iki yana açarak zenci  fahişenin işini kolaylaştırıyordu sonra vibratörü o küçük deliğime dokundurdu o  anda canımın çok acıyacağını anladım vibratör deliğimin 3,4 katı daha büyüktü  birinci denemesinde girmedi




sonra sağa sola oynatarak biraz  yumuşattı ve yavaş yavaş artık giriyordu canımda yanıyordu hatırladığım  kadarıyla yavaş yavaş diyordum öyle yarıya kadar girmişti her 1 santim girişinde  duruyordu artık yarıya kadar girdiğinde ilerlemiyordu oda artık çıkartıp sokmaya  başladı ben kısık kısık inliyordum sanırım yaklaşık bir saat böyle geçti artık  vibratörü rahatlıkla sonuna kadar alıyordum zevkliydi sonra zenci fahişe birden şaha kalktı ve tempoyu arttırdı hızlı hızlı gidip gelmeye başladı benimde  çığlıklarım arttı öbür fahişede önüme yine geçip ammını bana yalatmata başladı ama zenci fahişe hızlı hızlı gidip gelirken dengesiz oluyordu çünkü benim  göğüslerim domalmış olduğum için aşağıya doğru sarkıktı zaten çok büyüktüler  bunun için zeni fahişe her girip çıkışında göğüslerimin sağa sola savruluyordu  bir türlü ritim tutumuyordu sonra ben zenci fahişinin ellerini tutarak  göğüslerime getirdim ve onları tutmasını sağladım ve bu sayede artık daha hızlı girip çıkıyordu






üçümüzde adeta uçuyorduk artık  boşalma zamanı gelmişti ben önümdekini boşalttım arkadaki hem beni hemde hemde  kendine giren vibratör sayesinde kendini boşalttı artık durduğumuzda vibratörün  tamamen kıçıma girdiğini fark ediyordum çünkü vibratörün plastik tesisleri  kasıklarımda fark ediyordum zenci kız vibratörü çıkardığında ben arkamı dönüp  baktığımda o ufacık delik gitmiş büyük bir delik gelmişti ama çok acıyordu  yanıyordu ben zenci kızın saçlarında tutup kıç deliğimi yalamasını sağladım çok  acıyordu belki 15 dakika yaladı sonra hep beraber duş alıp yatağa geçtik  beraberce yattık sabah kalktığımızda onları yolcu ettim ve akşam buluşacaktık  onların evinde onları gönderdikten sonra ben dinlemek için sahile indim ve ilkin  biraz yüzdüm ve çıkıp güneşlenmeye başladım




dün akşamın  verdiği yorgunluk yatmışım uyandığımda akşam üstü olmuştu o güneşin altıda  pişmiştim allahtan güneş kremi sürmüştüm ve gidip duş aldım aynanın karşısına  geçip kendimi izlemeye başlamıştım vücudumun her tarafı bronzlazmıştı sadece  sütyen sayesinde göğüslerimin uçları sütyenin askıları olan yerler bembeyaz  olmuştu bu şekilde kendimi çok sexi bulmuştum sonra üstüme çok şık bir kıyafet  giydim ve arabama binip bizim fahişelerin evine gittim ve beni içeri aldılar  yaklaşık 2,3 dakika onlarla öpüştüm onlar bu kıyafet ne dediler ban ve beni  kendi odalarına götürdüler ve üzerimdekileri çıkardılar südyenimi kilodumuda  sonra onların dolabından bana bir kıyafet aramaya başladılar ve en sonunda bana  beyaz bir askılı kıyafet verdiler altına hiç bir iç çamarışırı giydirmediler






elbisenin etek kısmı benim baldırlarımın üstündeydi  hafif biraz eğildiğim gibi arkadan kalçalarımın hepsi görünüyordu aynadan  kendime baktığımda bütün vücudum görünüyordu ve arabaya binip yola çıktık ben  nereye giyoruz diye sorduğumda gidince görürsün diyorlardı bir gece kulübünün  kapısına geldik ve içriye girmeden belirili bir miktar para ödedik içeridi  istediğin kadar içki içe biliyordun içeri girdiğimd burasının lezbiyenlerin  kulübü olduğunu anladım bizim fahişeler nasıl süprizimizi beğendin dedi bende  onlar öperek teşekkür ettim ama süprizin parasınıda ben ödemiştim kapıda neyse  kendimize bir masa bulduk ve oturduk sahnede kızlar stipriz yapıyorlardı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder