5 Şubat 2013 Salı

amerika5

ellerim sürekli onun kalçalarındaydı...


bizde içkilerimizi söyleyip  onları izlemeye başladık zaman geçtikçe herkes stipriz yapan kızlarla coşuyordu  sonra ben zenci kızla dans etmeye başladım dansmı ediyorduk sevişiyormuydu belli  değildi benim ellerim sürekli onun kalçalarındaydı okşuyordum oda beni öpüyordu  sonra kulüpte stipriz bitmişti stiprizci kızlar herkesi dansa davet ediyordu bir  anda bütün pist birbiriden azgın lezlerle dolmuştu çok hareketli bir çalınmaya  ben yine zenci fahişeyle dans ediyordum bu sefer onun elleri kalçalarımdaydı biraz böyle geçtikten sonra kalçarımda başka eller hissetim arkamı döndüğümde 18  yaşlarında iki kız vardı ben onlara bakkarken bizim zenci fahişede başkalarıyla  dans ediyordu 3 tane yaşlı kadınla ben 18 lik kızlarla devam ettim sürekli beni  okşuyorlardı dans bittiğinde ben onların masına gittim oturdum ve hemen direk  olarak bana bizimle yatarmısın kelimesi oldu ve ban ücretiini vereceklerini  söylediler






ben şaşırmıştım ve kabul ettim ve hemen  oradan ayrıldık onların arabasına bindim arabaları çok pahalı bir arabaydı ailerinin zengin olduğu belliydi evlerine geldiğimizde yine ağzım açıkta  kalmıştı süper bir evleri vardı içeri girdik yolda bu kızların şımarık kızlar  olduğunu fark etmiştim içeir girer girmez hareketli bir parça çalıp ikiside  koltuklara oturdular ve bana hadi oyna dediler bende yavaş yavaş dansöz gibi  oynamaya başladım sonra kızlar ikiside birer şampanyayla yanıma geldiler şampanyaları patlatıp başladılar benim üzerime şampanyayı fışkırtmya sonra  kafamdan aşağıya döktüler elbisemin hepsi şampanya olmuştu zaten dışarıdan  bakıldığında herşey görünüyordu




şampanyanın da etkisisle  beyaz olan elbiseden herşeyim görünüyordu bir kız eğilip eteğimi biraz yukarı kaldırıp ammımı yalamaay başladı diğeride elbisenin üzerinden göğüslerimi  yalamaya başladı sonra yatağa uzanıp orda devam ettik bu kızlar benimle  sevişmiyor sadece bana acı vermeye çalışıyorlardı kalçalarıma şılap şılap  vuruyorlardı sonra birisi gidip dondurma getirdi ve iki göğsüme sürdüler onları ikiside yamaya başladılar bu bana çok zevk vermişti soğuk dondurma ve sıcak  dudaklar bana haz vermişti sabah olunca oradan ayrıldım kızlar bana 3 bin dolar  vermişlerdi hoşumada gitmişti bir taksiye binip evime vardığımda kapıdan dün  gece bizim zenci fahişenin kulüpte sevişte o üç yaşlı kadın vardı bana senin  kızlar bir harika dedi bende sadece güldüm içeri girdiğimde bizim kızların  ellerinde yaşlı kadınların verdiği dolarlar vardı bende onları burayamı getirdiniz diye sordum onlarda ev parasınıda ayrı aldık




üçümüzde kahkalara tutulduk ben ihtiyarlar nasıldı diye sorduğumda hepsi azmış ihtiyarlardı diye söylediler neyse bir duş aldım ve arabama binip işe gittim  akşam geldiğimde bizm şıllıklarla yemek yedik bana hadi gidelim dedi bende hayır  olmaz desemde yine beni giydirdiler yine sexi bir kıyafet giymiştim yine yola  çıktık ve kulübe gelip içeri girdik yine dansla başlamıştı sonra bizim kızlar  yine o ihtiyar kadınların masasına gitmişti ben tek başıma stiprizci kadınları izliyordum sonra yanıma şu motor kullanan bir kadın geldi ellerinde siyah  eldivenler deri kıyafetleri benden masaya oturmam için izin istedi ve biraz  sohbetten sonra bana benimle yatarmısın dedi bende bilmem dedim






aslında bunu demek istememiştim istiyordum oda yanlış anladı ve cebinden para çıkarıp benim çantama soktu şimdi dedi bunu da  istememiştim ama hoşumada gitmiyor değildi sonra kulüpten çıktık onun  motorbisikletine bindik ve sürekli yol alıyorduk ona nereye gidiyoruz dediğimde  ise sakin bir yer arıyorum dedi ben ne yani dışarıdamı sevişeceğiz oda evet çok  daha zevkli dedi neyse ben arkadan onun beline dolanmış onu tutuyordum




bazen göğüslerini tutup sıkıyordum neyse şehir dışında aşıkların  birbiriyle olduğu yeşillik bir alana geldik her ağacın alında araba içiride  sevişen çiftler vardı burası fazla kalabalıktı yukarıya doğru yol dvam ediyordu  oralarada gittik hale kalabalıktı en sonunda tepeye çıkan bir yol bulduk yol çok  dar olduğu için arbalar çıkamıyordu biz motorlar badanaj yapa yapa çıktık ve  yeşillik bir alan bulup motordan indik




çimlerin üzerinde  öpüşmeye başladık sonra kafamı ammına doğru batırdı hadi yala yala diye  bağırıyordu yalamaya başladım inliyordu göğüslerini sıkıyordu ağzıma boşaldı sonra o benim üzerime çıkıp beni yalamaya başladı göğüslerimi yalıyordu yaklaşık  yarım saat göğüslerimi yaladı onunda göğüsleri benimki gibi büyükte neyse oda  beni yalayıp boşalttı motora binip oradan ayrıldık beni şehire geri bıraktı ve  telefon numaramı istedi ben de verdim çünkü bu kadından gerçekten hoşlanmştım  eve geldim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder