4 Şubat 2013 Pazartesi

baldızım dilay

işe başlamadan önce eşimin uyuyup uyumadığından
emin olmak için odaya baktım ve eşim uyuyordu ve hemen işe başlamalıydım
dayancak gücüm kalmamıştı artık.Dilayın yanına döndüm hemen ve o muhteşem
bacaklarını okşayarak yukarı şeftalisine doğru çıkmaya başladım ve dilay yavaş
yavaş inlemeye başlamıştı elim amına ulaştığında ise hafif bir ıslaklık olduğunu
anladım ve amını yuvarlak hareketlerle okşamaya başladım ve bu arada penisimi
elbiselerden kurtarmak içinde hareketlendim bir müddet sonra penisin serbestti
ve kazık gibi olmuştu.Dilayın amınında iyi ıslanması beni deli etmişti ve bu amı
yalamalıyım diye düşünmeye başladım ama nasıl dilay uyanırsa felaket olurdu.bu
işi burda kesmeliydim bu akşamlık bukadarmış diyerek kalkıp toparlandım ve
dilayı uyandırdım güzelim hadi kalk yerine yat dedim ve odasına geçti.5 dakika
sonra kalkıp banyoya gittiğini anladım.

Ertesi gün eczacı bir arkadaşımı
buldum ve uyku ilacı istedim ve bu akşam emelime ulaşacaktım.akşam yemek
yedikten sonra eşim yine erkenden yatmaya gitti dilan'a dilan kalk bir çay
demlede içelim dedim dilan çayı demledi ve 15 dakika sonra ben kalkıp birer kupa
çay aldım ve dilanın bardağına 2 tane attım.içeri geldim dilanla beraber
çaylarımızı içtik ve dilan esnemeye başladı enişte ben geceliğimi giyip geleyim
birazdan film başlayacak dedi ve odasından enişte gelemeyecegim çok uyku
bastırdı dedi ve yattı.ben biraz daha bekleyip şortumu giyip dilanın odasına
girdim ve hemen işe başladım baçaklarını yalayarak amına ulaştım ve hemen
kilotunu çıkartarak muhteşem klitorisini yalamya başladım dilan inliyor du büyük
zevk aldığı belliydi ve muhteşem göğüslerini ellemeye başladım amından sonra
göğüslerini emmeye yalamaya başladım kazık gibi olan sikimi hemen
amınındudaklarına sürterek içine girmeye başladım ve kafasını sokarken dilannın
açı hissettiğini anladım ama bu beni dahada çok tahrik etmişti ve birden
kökledim ve tamamiyle içine girmiştim ve dilanda bir aaahhhh çekmişti ve daha
sonra hızla gidip gelmeye başladım 5 dakika kadar gidip geldim ama bu arada
dilanda çok zevk aldığı belliydi ve benden önce boşalmıştı peşine bende
boşaldım.Penisimi içinden çıkardığım anda dilanın kız olduğu aklıma geldi ama
artık kadın olmuştu benim kadınım ablası gibi.kalkıp toparlandım ve dilanıda
alıp duşa götürdüm ve dilanı suyla ıslayarak uyandırdım ve olanları anlattım
ablasına söylerse beni daha büyük felaketin olacagını anlattım çaresiz kabul
etmişti.

ertesi gün pazardı eşimide alıp gezmek için dışarıya çıktık
dilanla beraber.Arabayı biraz hızlı kullandığım için eşim yine rahatsız olmuş ve
eve geri dönmek istemişti ve eşimi eve geri götürdüm dilan abla bende kalayım
dediysede aşim siz gezin ben istirahat edecegim demiş ve dilanla ben tekrar
yanlız kalmıştık.Aklıma harika bir fikir gelmişti dün gece dilan uyku modunda
olduğu için tam anlamıyla zevk alamamıştım ve onu sapancada bulunan bize ait bağ
evine götürüp becermek istedim bağ evine geldik dilan olayı anlamış ve
kesinlikle olmayacagını söylemeye başlamıştı.Ben aniden dudaklarına yumuldum ve
elimi eteginin altından doğru amını okşamaya başladım çaresiz oda zevk almaya
başladı ve kendini bana buraktı ve dilanla bağ evinde o akşam saatlerine
kadar(yaklaşık 5 saat)beraber olmuştuk akşam eve geldiğimizde ikimizde bitkin
bir haldeydik.bu ilişki yaklaşık 1 yıldır devam ediyor eşim doğum yaptı ama
ikinci kez baba olacagım heralde çünki dilanda hamile ama bu bir felaket
olabilir kürtaj için onu kandırmaya çalışıyorum ama dilanı asla burakmayı
düşünmüyorum eşim ve Dilan benim vazgeçilmezlerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder