4 Şubat 2013 Pazartesi

eniştem tatilde 1

üniversiteyi kazandığımda eniştemin tayini de İstanbul’ a çıkmış bende onlarla
birlikte kalmaya başlamıştım. İlk başlarda iyi idi bu, ama sonraları bundan pek
memnun olmamıştım., hem ben sıkılıyordum hem de onların rahat etmediğini
düşünüyordum. Ben artık rahat olmak istiyordum çünkü okuldan arkadaşlarım
oluyordu enişte ise buna müsaade etmiyordu. Ablam ve eniştem benim kızlığımı
kaybettiğimi bilmiyorlardı onlar halen bana kız çocuğu gibi davranıyorlardı. Bir
gün ablamla eniştemin benim hakkımda konuştuklarına şahit oldum. Eniştem "
melahat sen bu müge de bir gariplik hissediyormusun" dedi. Ablamda "ne gibi"
deyince "sanki bana büyük kadın gibi geliyor" ablam ne demek istediğini
anlamıştı ama hiç bozuntuya vermedi "saçmalama sadece biraz çabuk gelişti sana
öyle geliyor" dedi. Ertesi günlerde ablam benim ağzımı aradı "hiç erkek
arkadaşın oldu mu?" dedi, bende anlamazlıktan gelerek "tabii okulda çok" dedim
"hayır o anlamda değil sevgili olarak" "evet lisede oldu ama ayrıldık" dedim.
Sonra daha açık davranarak "onunla seviştiniz mi?" deyince "hayır" dedim. Ama
onu ikna edemedim zannediyorum.

O günden sonra daha bir tedirgin
olmuştum. Eniştemlerde pek rahat edemiyordum artık sıkılıyordum. Bu aynı zamanda
eniştemle aramıza bir soğukluk girmesine de neden olmuştu. Daha sonraki günlerde
eniştemin bakışlarını üzerimde daha fazla hissetmeye başladım. Bilmiyorum belki
bana öyle geliyordu. Kendimi kontrol altında hissetmeye başlamıştım. Bir gün
okul yoktu evde duruyordum. Eniştemin de işte işi erken bitmiş eve gelmişti. Çay
içmek istediğin söyledi. "Olur" diyerek mutfağa çay hazırlamaya geçtim.
Eniştemde lavabodan su alacakmış mutfağa geldi. Bardağı raftan alırken arkamdan
geçmesi gerekiyordu. Arkama hafifçe sürterek geçti. Her tarafım bir anda
titremeye başladı. Hiç eniştemi bu kadar yakından hissetmemiştim. Bunu bilerek
mi yaptı yoksa istemeden mi oldu anlamam için fazla vakit geçmedi. Çıkarken bu
sefer daha fazla sürttü. Bende bilmezlikten gelerek bir şey demedim, hem de
hoşuma gitmişti iki yıldır hiç ilişkiye girmemiştim. Bu nedenle ilgi duyduğunu
hissetmiştim, ama kızmadım işi onun oluruna bırakacaktım. Belki aramızdaki
resmiyette bundan kaynaklanıyordu, ilgi duyuyor ama bunu söyleyemiyordu bense
bundan suçluluk duyuyor ablama ihanet etmek istemiyordum.Birkaç gün sonra akşam
yemeği yerken yine böyle bir hadise oldu. Üçümüz masada oturuyorduk. Eniştemin
bacakları benim bacağıma değdi, yine mutfaktaki gibi bir elektriklenme olmuştu.
Bu sefer eniştem artık iyice bacağını bacağıma değdirmeye başladı, ben de ses
çıkarmadım. Ablam mutfaktan bir şey getirmeye gittiğinde çatalını masanın altına
düşürdü ve onu almak için eğildiğinde kolları da bacaklarıma değdi. Hafifçe
okşamaya başladı. Hiç konuşmuyorduk sadece hareketlerle iş çığırından çıkıyordu.
Ama o günden sonra birbirimize yakınlığımız daha da arttı, artık çekinmiyor
rahat rahat konuşuyorduk. Bir gün yine akşam yemeğinde misafirler vardı, eniştem
karşımda oturuyordu, yemeğin ortalarına doğru konuşmalar yükseldiğinde eteğimin
yukarı doğru kaldırıldığını hissettim. Karşıma baktığımda eniştem gözüme
bakıyordu anlamıştım. Ayakları ile eteğimi yukarı doğru kaldırdı. Ayak uçlarını
bacaklarımın arasından soktu, hareket ettirmeye başladı. Müthiş tahrik olmuştum.
Hiç sesimi çıkarmadan yemeğe devam ettim ama belli etmemek çok zordum. Bir
müddet devam etti benim aram iyice ıslandı. Toparlanarak için tuvalete gittim ve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder