4 Şubat 2013 Pazartesi

eniştemle tatilde2

Eniştemle günbegün yakınlaşıyorduk, ama bunun hoş bir şey olmadığını biliyordum
fakat eniştem istedikçe bende kendimi tutamıyordum. Gece geç vakitlere kadar
ders çalıştığım bir gün ablamlar yatmıştı, lavaboya gittiğimde ablamların
odasından sesler duydum, irkildim önce sonra odaya doğru gittim. Bundan dört yıl
önce annemle, kahyamızı gördüğüme benzer şekilde ablamları gördüm. Ablamla
eniştem sevişiyorlardı. Ben de uzun süredir sex yapmadığımdan durup izlemeye
başladım. Eniştem önce ablamı boynundan aşağılara kadar öptü. Sonra ablama
eniştemin penisini ağzına alıp emmeye başladı. Eniştem ablamın başını iyice
penisine bastırıyordu, bir müddet devam edince eniştem hızla ablamın başını
kaldırıp yüzükoyun yatırdı arkasına geçerek penisini arkasından amına girdirdi,
hızla gidip gelmeye başladı. Bu arada ben iyice ıslanmıştım, o anda ablamın
yerinde olmayı çok arzulamıştım. Eniştem başını yukarı ve gerilerek ablamın
üzerine yığıldı . Ben de boşalmıştım. Bu çok hoşuma gitmişti bundan sonrada
eniştemle ablamı birkaç kez görmek için kolladım ama göremedim. O gün aklıma
koymuştum eniştemle birlikte olacaktım, eniştemin bunu istediğini biliyordum o
zaten benden karşılık bekliyordu istediğini birkaç kez belli
etmişti.

Birkaç gün sonra ablam eniştem ve ben memlekete antalya ya
gezmeye gittik. Bir tatil köyü idi gayet güzel bir yerdi. Çokta kalabalıktı.
Deniz kenarına gittiğimizde üstsüz duran turist kızlar ilgimi çekmişti. O kadar
rahat geziyorlardı ki, ama hiç türk görmedim. Ablama ben de üstsüz girmek
istediğim söyledim kızınca vazgeçtim. O halen beni herhalde genç kız
zannediyordu. Denize girip çıktığımda enişteme havluyu vererek sırtımı
kurulamasını rica ettim. Severek kabul etti. O havluyu sırtıma sürttükçe aklıma
ablamla sevişmeleri geliyordu, bir yandan da gözlerimi kapatarak ona doğru
sırtımı verdim, mesajı almıştı. Daha bir okşayarak kurulamaya başladı. Ablama
biraz sonra geleceğimi söyleyerek odaya gittim. Eniştem arkamdan ne bahane
uydurdu ablama bilmiyorum geldi. Odaya gelerek üzerimi değiştirme numarası
yaptım bu arada da eniştem içeri girdi, beni çırılçıplak gördü, hiç birşey
demedi yanıma gelerek dudaklarımdan öpmeye başladı. Hemen kollarımı boynuna
uzattım, uzun uzun öpüştük. Beni duvara yaslayarak bacaklarımı yukarı kaldırdı,
külotunu aşağıya indirerek penisini önüme dayadı. Ama hemen olasını
istemiyordum. Aşağı eğilerek penisini ağzıma alarak bir müddet öptüm. penisi
iyice sertleşmişti. Sonra eniştem aşağı eğilerek benim kadınlığımın içinde
dilini gezdirdi. Her tarafım titriyordu "yeter artık" dedim. Benim dememle
yukarı kalkarak bacaklarımı yukarı çekip penisini kadınlığıma soktu. Ve ayakta
gidip gelmeye başladı, ama çok rahat olmuyordu arada penisi çıkıyordu. Arkamı
dönerek yere kollarımın üzerinde çömeldim. Arkama geçip kadınlığıma iyice
penisini soktu. Ben de arkamı onun önüne durmadan itiyordum. Hızla gidip
gelirken içimde ılıklık hissettim. İçime boşalmıştı çok geçmeden bende titredim
kollarım beni kaldırmıyordu olduğum yere yığıldım. Eniştemde üstüme yığılmıştı.
Bir müddet sonra ablamın şüpheleneceğini düşünerek kalktık. "Sen bakire değil
miydin?" dedi. "Hayır" dedim. "Tahmin etmiştim" dedi ve nasıl olduğunu sordu.
Bende başımdan geçenleri anlattım. Buna çok memnun oldu.

O tatilden
eniştem ve ben birbirimizi daha iyi tanıyarak ayrıldık. Ablam hiçbir şeyden
şüphelenmemişti. Yinede ben ablamın duyunca çok üzüleceğini bildiğimden onların
yanından ayrılmak istedim. Daha sonraki yıllarda eniştemlerle kalmadım,
ayrılarak arkadaşlarla beraber kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder