6 Şubat 2013 Çarşamba

cok istediğim arkadaşımın kızlıgını bozdum lezbiyen olarak

Ewvet ben 20 yaşında bir kızım.konuya gelelim.bir tane kız arkadaşım vardı vede  3 yıldır msn show da çok iyi anlaşıyorduk.ama o nun hala sevgilisi yoktu ve çok  mutsuzdu.benimde yoktu.sonra bu bana kendime bi sevgili bulmalıyım 25 yaşına  geldim hala bakireyim dedi.bende bu akşam bizim eve gelsene bunları orda  konuşuruz dedim.ama aklımdan onunla lezbiyen ilişkiye girmek geçiyordu.onu bu  akşam eve davet edip aklını çelecektim.neyse sonra arkadaşım gece 11 de bize  geldii.sohbet ettik sex hakkında konuştuk.sonra konu lezbiyene geldi.bende ona  açıldım.ben seni çok beğeniyorum seninle lezbiyen ilişkiye girmek istioyrum  zaten sende kendine birini aramıyormuydun deneyelimmmi?? dedim. buda biraz  korktu ama sonunda kabul etti.arkadaşım üstüne incecik bi askılı bluz giymişti  hemen askılarını indirip iri göğüslerini bana dğru yönlendirmeye başladı hadi  yala dedi. bende hiç itiraz etmeden memelerini mıncıkladım yalayıp yuttum.ben  yaladıkça buda ıhhh ohhhh gibi sesler çıkarıyordu zevk aldığı belliydi.sonra  sende soyunsana dedi ve üstündeki kıyafetleri çıkarıp amını okşamaya  başladı.bende üstümü çıkardım ama hala memelerini emiyordum doyamamıştım.oda  yeter birazda öpüşelim sikişelim diyordu.bende hiç kaçırmadım ilk başlards amını okşamaya başladım.ve yalasana öle daha çok zevk alırım dedi ve yaladım bu bana  boşalmıştı vede amı çok sulanmıştı bende yaladıkça daha çok zevk alıyordum ve o  da inliyordu.sonra odamda sakladığım suni alet i getirdim.o da hadi sik beni  bunu çok istiorum hadi sik beni kadınım demeye başladı.bende azmıştım be aleti  belime takıp onu önce amından siktim. sonra götüne sokmaya başladım.ilk  sokuşumda bi çığlık patlattı. artık bakireliği bozulmuştu.ahhhhh ıhhh ıhh ıhhh  diye inlemeye devam etti ve bana bir erkekle yapsaydım senin kaar zevk almazdım  dedi.sonra sıra bana geldi.dudaklarıma yapıştı.aşağıya doğru indi.önce  memelerimi emip mıncıkladı bu bana acayip zevk veriyordu.sonra amıma doğru  indi.ve amımıda yalayıp okşadı.o gece ikimizde fazlasıyla zevk almıştık.ve hala  iyi arkadaşız canımız sıkıldığında sevişiyoruz.yeni sikmelerle görüşmek  üzeye.lezbiyenli günler.by!

1 yorum: