6 Şubat 2013 Çarşamba

ötele gidelim dereken ıssız biyerde durduk

Akşam sevgilim eve geldi,hazırlan seni çok güzel bir otele götüricem dedi.Çok  sürpriz oldu hoşuma gitti değişiklik olacaktı ikimiz için çok geçmeden yola  çıktık.Banliyöde şirin bir kasabaya yola koyulduk.Yol biraz uzundu.Ona şarkılar  söylemeye başladım.Araba kullanıyordu ama biraz yaramazlık yapmak istedim.ona  iyice yanaştım pantolonun fermuarını açtım ve okşamaya başladım.Bebeğim çok  yaramazsın dedi.tahrik olmuştu iyce.dudaklarını öptüm.Sen yola ver dikkattini  dedim ve üzerine dogru yattım.Ana yoldan çıkmıştık.Çok karanlık ıssız bir yerde  arabayı ağaçların arasına çekti durdu.Napıyorsun dedim.görürsün şimdi dedi.çok  tahrik olmuştu çok hızlı soluk alıyordu.Birdenbenim koltuğumu arkaya  yatırdı.Tshirtümü sıyırdı üzerime abandı deli gibi öpüşmeye başladık.çok hoşuma  gidiyordu ama çok korkuyordum.Yapma birileri gelebilir gören olur dedim.beni  duymuyordu bile dudaklarını göğüslerime getirmişti ve çılgınca sevişiyorduk.çok  zevk alıyordum,bi taraftanda çok endişeliydim.Korkma seviş benimle bebeğim  dedi.Memelerimi iki eliyle kavradı yalamaya başladı.uçlarını deli gibi emiyor ısırıyordu.Ahhhh çok zevkliydi.Bir eliyle de sortumu kilotumu sıyırdı ve sonra  kendininkileri.Yavaşça soktu ve gidip gelmeye başladı.Çılgın gibiydik elleri  memelerimde sıkıyor okşuyor dudakları boynumda  memelerimde  dolaşıyordu.Yalamaktan ısrmaktan ıslatmıştı  meme uçlarımı çok fena  emiyordu.Hadi korkuyorum bitir artık diyecektim dudaklarıyla susturdu beni deli  gibi sikiyor inliyorduk zevkten.Birden kalktı  arka koltuğa geçti oturdu.Ne  yapıyorsun dedim beni çekti üzerime otur dedi.En sevdiği pozisyon.yavaşça içime  alarak oturdum üzerine.Çok sertleşmişti.Hızlandı zıplatıyordu beni Bu arada  zıplayan memelerimi yakalamaya çalışıyordu.Elleriyle ikisinide tuttu ağzına  götürdü.Koparıyor sandım.Sikerken onları yalamak emmek ikimizide doruklara  çıkarıyor.inlemeye başladım.Sik beni sevgilim daha hızlı daha hızlı ahhhhh Kopar  memelerimi ısır morart dedim.Bunları duyunca dahada kendinden geçiyor vahşice  sikiyordu.zıplıyordum zıplarken memelerim dişlerinin arasında eziliyordu  ohhhhhhh hadi hadi  gel artık dedim  gelirken zevk çığlığı attı ve hızını mememi  çok fena ısırarak aldı.çok yorulmuştuk bir müddet öylece kaldık.Memelerime  baktı.Canın yandımı bebeğim dedi.Memem kıpkırmızı olmuştu.çok fena ısırdın ama  olsun dedim.göğüslerim sırılsıklam olmuştu.okşamay başladı Kıyamam onlara  dedi.olsun çok zevk aldım dedim.Giyinemiyorduk mememi nazikçe öpüyordu ucunu  yavaş yavaş emiyordu sanki ondan özür diler gibiydi.öylece kaldım  üzerinde.Diliyle mememin ucuyla oynuyordu.bir müddet öylece emdi ama ikimizede  çok zevk veriyordu nerdeyse yine sikmeye başlıcaktı.Yapma hadi gidelim artık  dedim.Bırakamıyorum füzelerimi dedi.Otelde devam edersin dedim.Söz uyumak  yok.Bütün gece em onları ve sik beni sevgilim.Bütün gece bizim.giyinip yola  devam ettik.Şimdi oteldeyiz o duşta ben yataktayım onu bekliyorum.Neler olacak  neler.Yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder