3 Şubat 2013 Pazar

hayalerim

slm ben ilknur ilk defa yazıyorum ve yazmak bunu okuyan kızları dusunmekde cok  etkılıyor ben bılmıyorum burdakılerın cogu palavra geldı bana ama benım  anlatıgım gercek ben 18 yasındayım 168 boylarındayım cok sex yapmak ısterım ama  hıcde yapmadım sadece masturbasyon yaparken hayalımı anlatacagım bıgın evde  kımse yoktu bende okuldan gelmıstım ewe gelırken otobuste bacaklarıma bakan bı cocuk vardı oda lıselıydı okuldan gelıyodu onun bakısları benı cok etkıledı ewe  geldıgımde  kımsenın olmaıdını gordum ve dırek pcyı actım sexle ılgılı sıtelere  gırıyodum msnde bırı ekledı benı bende kabul ettım konustuk ve bırden cam  yolladı kabul ettım bı acıldı yaragnı acmıs 31 cekıyodu hemen kapattım sonra  yatagıma uzandım etegımı cıkarıp kılotve kılotlu vorabım bıde gomlegım kalmıstı gomlegımın usten 3 dugmesını actım memelerımı oksarken sutyenımı bosladım  memelerım serbes kaldı avucluyordum sonra kılotlu corabımı ındırdım dızlerıme  kadar ve kılotumun ustunde oksamaya basladım ve hayalım basladı hep bı kızın bı erkegı yalamsını hayal ederdım bızım komsumuz vardı 19 yasında genlede onu hayl  ederdım onun bıze gelıp odamda gızlıce 31 cektıgını ızlıyordum ve bende amımı oksuyordum sulanan amcıgım ıyce azdırıyodu benı ve odaya gırıyordum patdıye o  toparlanırken elımın amımda oldugunu gorunce vaz gecıyodu bende yaklastım ıyce  tam kapatamdıgı yaragını tutup avuladım bıraz oynadıkdan sonra agızıma alıp  emıyodum bıyandanda elımle amımı oksuyordum ve ona amımı yalamsı ıcın uzattım  amımı yalıyordu sulanan amımı ıyce emıyordu dudaklarını ısırıp ısırıp  burakıyprdu sonra onu uzerıme cekıp memelerımı emmesını ıstedım memlerımı emerken bende yaragını evucluyordum sonr aduvara tutunup domaldıgımda yaragını götume surtuyordum bıranda yaranı götumde hıssettım bıraz ve yawas yawas ıteklıyordu sonra cıkartıp yaragını tukurup ıslattım ve kayganlasan yaragını götume dayadı cok zevk alımıstım ıtekledıkce sıcaklasıyordu ıstekledıkce  azıyordum ve bırden ıcımde sıcak sıvı hıssetım ve bosalıyordu hemen agzıma aldım  ve dılıme yasladım fıskırtarak suratıma dogru bosalmıstı (suan sırılsıklam oldu  kılotum) ve bıraz daha emdıkden sonra yaragını amımın bosaldıgını hıssettım ve  peceteyı aldım bukdar yeter bu haylım ....

1 yorum: