3 Şubat 2013 Pazar

üc kız neler neler

merhaba ben istanbuldan serap ilk defa yaziyorum buraya birgün arkadaslarim  veben evde film seyrediyorduk benim canım sıkılmıstı ışık kapalıydı yanımdaki  arkadasimi cereni oksamaya basladim
amini oksuyordum  ve yanagina öpüyordum ama ceren duramayip inlemeye baslamisti.ve öteki  arkadasimda gördü bizi oda bize katıldı ve benim amımı yalamaya basladi öyle  yaliyorduki o beni yaladikca bende cereni ısırıyordum emiyordum sonra ben  cerenin amini yalamaya basladim ceren zevten cildirmisti cigliklar atiyordu sonra ceren arzuyu yalamaya basladi  arzu beni cerende> arzuyu yaliyordu ücümüzde zevkten cildirmistik sonra ben  cereni yalamaya basladim tekrar amina parmagimi sokuyordum ve tekrar yalamaya  basladigimda ceren agima bosaldi ve birlikte beni  yalamaya basladilar bende onlarin ağzına bosaldim arzu halen bosalmamisti ben  gögüslerini cerende amini yaliyordu güzelbir inleme ile oda cerenin agzina  bosaldi ve bu her hafta sürdü böyle....

3 yorum: