11 Şubat 2013 Pazartesi

teknede sex partisii

Adım mehmet. Tatile yanlız cıkmıştım. Fetiyenin barlarını dolaştıktan sonra  birkaç kutu birayıda sahilde bitirdim. Hiç yapmadığım halde çok sarhoş olmuştum.  Pansiyonun merdivenlerinde zorla çıkmaya çalışırken 40 yaşlarında iki bayan  geldi ama benden geçemeyince beni odama çıkarmak istediler. Beraber çıktık,  odalarımız yanyana imiş. Beni odalarına aldılar. Neden bukadar içtiğimi  sordular. Sohbet ilerledikçe işler karışmaya başladı. O geceyi fazla  hatılamıyorum ama sabah kalktığımda arkamın kötü acıdığını hissediyordum.

O gün beraber denize gittik. Geçe çok mutlu olduğumu söylediler,  ne olduğunu sorduğumda akşam öğrenirsin dediler. Akşam yemeğinden sonra içki  faslı odada devam etti. kadınlar 40 yaşında olmasına rağmen süper bakımlıydı, sevişmeye başladık biri benimle sevişirken öbürü arkamı yalıyordu. Şaşırmışdım  ama alkolünde tesiriyle boşver dedim. Tam ben geçirmeye hazırlanırken  birdebaktım belden bağlamalı bir aletle arkama geçti. Nasılsa kadın diye sesimi  çıkarmadım bana kaymaya başladı. Öbürüde benim aleti ağzına aldı. Süper zevk  alıyordu.

Sok diye yalvarıyordun...

Yaklaşık 10 dakika beni pompaladıktan sonra o bıraktı öbürü geldi ama bem gözler  faltaşı gibi açıldı. Yaklaşık 25 cm ve kalındı olmaz dedim. Dün akşam sok diye  yalvarıyordun dediler. Demekki sabah akamdaki acı buymuş dedim. Dün akşam  aldığıma göre bu akşamda alabilirim diye düşündüm bu fırsatı kaçırma dedim  kendime ama yavaş sok dedim. Arkama yüklendikçe götümün genişlediğini  hissediyordum. Yavaş yavaş sokarken yarı olunca çıkardı yeniden soktu.

Sonuna kadar girince dinlendim. Yavaş yavaş gidip gelmeye  başladı. Daha sonra hızlandı. 5 Dakika kadar böle devam etti, sonra hepsini  çıkarıp yeniden sokmaya başladı. Öteki kadında benim aletimi sonuna kadar ağzına  sokuyor, süper zevk alıyordum. Hayatımda yaşamadığım kadar müthiş patladım. 1  Hafta böyle devam etti