9 Şubat 2013 Cumartesi

travestiyi viyaduğun altında

Bu hikaye benim sex hikayelerine 3. hikayem , yazdigim 2 hikayeden sonra gelen o  kadar mailden bir kisiyle bile bulusup ona sakso cekememis olmam uzucu ama  napalim uymuyo insanlar. Umarim bu hikayeden sonra gelen maillerden birisiyle  bulusup onada agzimla zevk vericem :) 3 gun  once taksimde prive adli gay bara benim sakso cektigimi falan bilmeyen  arkadaslarimla sirf makarasina gittik. İcerde kizlara bakip eglenirken birden  birinin cok dikkatli bana baktigi gordum. Gerci her gay bara gittigimde gayler  bana dikkatli bakiyor alisigim ama bu seferki farkliydi cunku bende adami  taniyordum sanki. Bayaa bi kesismeden sonra bende adami tanidim.  Yaklasik 1 sene once chatten tanistigim ve evine gidip ona sakso yaptigim bi  adamdi .Bi an panikledim simdi yanima gelip garip  bisey solicek ve beni rezil edicek diye . Ama akilli davranip o gelmeden ben  onun yanina gittim ve merhaba dedim. "Ya ben sizi bi yerden taniyorum ama" dedi  . Bende anlattim sole bole diye ve adamda hatirladi...
Benim gizli  oldugumu hatirlatip yanimda arkadaslarimin bilmedigini soledim ve ona gore  davranmasini istedim. Sonra normal arkadasmisiz gibi muhabbetimiz devam etti. Bi ara yanima gelip asagida harika bi olay  oldugunu ve katilmak isteyip istemedigimi sordu . "Ne" diye sordugumda gel  gorursun dedi. Tuvalete gidiyorum deyip asagiya indigimde aralik bi yerde  tavandan yere bi carsaf asili oldugunu gordum. Carsafin arkasinda 3-4 tane erkek  kendi aralarinda konusuyorlardi . Benim tanidigim beni gorunce yanima geldi ve "  sen simdi garsafin diger tarafina gec ve bekle" dedi. Dedigini yaptim ve carsafin diger yanina gecip beklerken  birden carsafin ortasinda bulunan delikten bir yarragin ciktigi farkettim. Cok  sasirmis ve bakarken diger taraftan "hadi guzelim al agzina yarragimi" diye bir  ses duydum. Yarrak daha kalkmamisti ama cok heybetli gozukuyodu , hemen egilip  once elime alip biraz oksadim ve kalkmasini sagladim. Gercekten heybetli ve  herika bi yarrakti. Biraz seyrettim cunku ben kalkmis yarragi seyretmesini cok  severim :) Yalamaya basladim , once basini  agzima alip emdim sonra agzimin en derinine kadar alip carsafin diger  tarafindakini cildirtiyorum. Yukardan gelen muzik sesine karisan iniltilerini  duyabiliyordum . Epey bi sure yaladiktan sonra yarragin kasilmalarindan  bosalacagini anlayip agzimdan cikardim (direk agzima bosalinmasini sevmem ama  dollu yarragi temizlerim ) ve elimle sivazlayarak dollerini elime bosalttim . Bosaldiktan hemen sonra yarrak geri cekildi  ve ayni anda baska bi yarrak kalkmis olarak delikten bana dogru gelmeye basladi  :) Sasirdim tabi ama hemen onu da agzima alarak sakso cekmeye devam ettim ve bu  sekilde 4 erkegi saksoyla bosaltip mutlu ettim...Sizde sadece sakso istiyorsaniz  , anal+opusme+sevisme den hoslanmiyorsaniz , istanbuldansaniz ve musait yerini  oluyosa bana yazin...Yas ve tip sorun degil hepinizi bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder