9 Şubat 2013 Cumartesi

otabanda şikiş

Merhaba ben gökce.lise 2 ögrencisiyim.arkadaslarım cok güzel oldugumu söyler her  zaman.Benim gibi güzel bide ece diye arkadasim var.etegini iki kere kıvırır ve  muhtesem bacaklarını gösterir herkese.





bende onun  bacaklarindan etkilendim ve onunla sevismenin ne kadar güzel olacagını düsündüm.bizim evde bir gün kimse yoktu.okul cıkısı bize gittik.ona cok güzel  bacakları oldugunu falan söyleyip onu azdırmaya calıstım.ve gidip bacaklarının  üstüne oturdum.

ona hic bir erkekle beraber olup olmadıgını sordum.





bir erkekle hic beraber olmamıs.o halde beraber birlikte  olalımmı dedim.ve dudaklarına yapıstım.oda elleriyle iri memelerimi oksamaya  basladı.daha sonra birbirimizi soymaya basladık.onun sutyenını cıkardım ve  memelerini yalamaya basladım.



oda benım bu arada o da etegimin  altından amımı oksuyordu.ben coktan bosalmıstım.sonra takma yarragı getirdım ve  tangasını cıkarıp etegin altından ona sokmaya basladım cıglık cıglıga  bagırıyordu.onla olan bu sevismemız hep devam ediyor.herkese tavsiye muhtesem  bırsey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder